Nowości
Biała świeca klubowa matowa 10 x 6,5cm
Biała świeca klubowa matowa 10 x 6,5cm
9,00 zł
sztuka
Biała świeca klubowa matowa 15 x 6cm
Biała świeca klubowa matowa 15 x 6cm
10,00 zł
sztuka
Botki polarowe ciemny róż
Botki polarowe ciemny róż
15,00 zł
Botki polarowe jasny róż
Botki polarowe jasny róż
15,00 zł
Botki polarowe ecru
Botki polarowe ecru
15,00 zł
Botki polarowe białe
Botki polarowe białe
15,00 zł
REKLAMACJA TOWARU

REKLAMACJA TOWARU

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

1. pisemnie na adres: ul. Morska 242, 81-006 Gdynia;

2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zaczarowane-sny@wp.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

 Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Morska 242, 81-006 Gdynia. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Dotpay
Opineo

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl